Disclaimer : Bak kata Juria Afina: "This is not a revelation, this is just a piece of my brain"
Simply put, dalam setiap penulisan ada FIKSI dan BUKAN FIKSI nya. Kalau terasa, tanggung sendiri :)

#You might find yourself in my writing(s), that's how I acknowledge your presence in my Qalb.

Sunday

Faktor umur

Aku rasa; makin meningkat umur aku, makin sensitif jiwa aku.

Pantang ada benda je, mesti cepat naa nak terusik hati ni.

Macam tadi. . .

       Abang aku kata kawan dia masuk Islam. Terus aku terdiam and mata berkaca.

Dan, macam. . .

       Aku balik kerja kelmarin dan nampak ada pakcik (dalam umur 40 lebih kot) kereta dia rosak tepi jalan dan aku tak mampu nak buat apa-apa. Lagi sekali, aku menangis.

Dan, macam. . .

       Aku nampak seorang makcik ni jual kerepek dekat tempat parking. Susah payah aku control diri untuk tak menangis tapi end up masuk kereta nangis juga.

Gosh!

Apa kena dengan aku ni?

No comments: