Disclaimer : Bak kata Juria Afina: "This is not a revelation, this is just a piece of my brain"
Simply put, dalam setiap penulisan ada FIKSI dan BUKAN FIKSI nya. Kalau terasa, tanggung sendiri :)

#You might find yourself in my writing(s), that's how I acknowledge your presence in my Qalb.

Saturday

Kejutan

21032015, +-1655H, TBNSA.

Cinta hati datang tadi.

Terkejut juga lah kita dibuatnya.

Sampai terpaku dekat pintu dua minit.

Membuatkan dia pun tertanya-tanya, 'Tak nak bagi aku masuk ke?"

*giggles*

Allahu~

Terharu.

Sanggup menempuh empat puluh lima minit ke satu jam dari sana ke sini.

Rasa macam nak nangis laju-laju...

Tapi dah janji dengan diri, nak jadi macho depan orang.

Tak mahu dah cengeng-cengeng.

Sebab, dengan dia paling banyak jadi gedik (nangis macam budak kecil)

Malu.

Tapi, sebab dia, aku jadi tak kisah nak nangis.

Cuma kali ini... Kali ini.... Perasaan ni, biarlah disimpan sahaja.

Sebab, kali ini, naaaaak sangat Allah yang jaga sungguh-sungguh perasaan ni.

Supaya terpelihara tanpa cela.

Allahu~


Dalam hati, lompat-lompat bintang tengok dia datang. ^.^

Rindu yang aku adukan pada Allah, Allah jawab. ( فَبِأَىِّ ءَالَآءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ : Surah Ar-Rahman)

Benarlah ajaran Nabi Muhammad S.A.W; Allah itu As-Sami', Allah itu Al-Mujib.

Buktinya bila dia datang tanpa duga.

:')

Terima kasih, ASR.

Terima kasih banyak.

I love you.

Inshaa-Allah, my prayers are with you -always.

Take a very good care of yourself, love.
______

p/s: Maaf lah. Sebelum pergi ni, memang terjadi hobi pula nak meluahkan perasaan. :p
pp/s: Mudah-mudahan, Allah ikat hati kita sampai sorga ya. :)

No comments: