Disclaimer : Bak kata Juria Afina: "This is not a revelation, this is just a piece of my brain"
Simply put, dalam setiap penulisan ada FIKSI dan BUKAN FIKSI nya. Kalau terasa, tanggung sendiri :)

#You might find yourself in my writing(s), that's how I acknowledge your presence in my Qalb.

Tuesday

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

Dan (Dia lah) yang menyatu-padukan di antara hati mereka (yang beriman itu). Kalaulah engkau belanjakan segala (harta benda) yang ada di bumi, nescaya engkau tidak dapat juga menyatu-padukan di antara hati mereka, akan tetapi Allah telah menyatu-padukan di antara (hati) mereka. Sesungguhnya Ia Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana. ( Al-Anfal : 63 )
×××

February 7th  9th  2014
Credit : Fikri Ahmad
×××

Bila bersama orang hebat, ada dua  perasaan yang memang aku tak boleh nak elak inferior dan syukur. Aku cuma harap, pengaturan Tuhan kali ini membuatkan sayang Dia pada aku lebih padu dan cinta aku pada dia lebih tepu. Mudah-mudahan. Mohon doa nya, ya.

p/s : sejujurnya, aku rindu untuk menulis.

No comments: