Disclaimer : Bak kata Juria Afina: "This is not a revelation, this is just a piece of my brain"
Simply put, dalam setiap penulisan ada FIKSI dan BUKAN FIKSI nya. Kalau terasa, tanggung sendiri :)

#You might find yourself in my writing(s), that's how I acknowledge your presence in my Qalb.

Sunday

You don't know me the way you really should.

بسم الله الرحمن الرحيم

It's not hatred nor depressed,


Never make eye contact with a rapist horse.

A: Awak, awak tahu tak.....
B : Tak.
A : Ish. Saya belum cakap lagi lah..!
B : Kan awak tanya, saya jawab lah.
A : *cakap dengan nada yang perlahan konon-konon orang tak boleh dengar lah* Orang tak cakap lagi macam mana nak tahu. *mencebik muka*
B : Tahu takpe.
A : -.-" *sentap*

Typical. Tanya orang tahu ke tidak padahal belum bagitahu pun apa bendanya tu. Pfft. -.-" Pathetic.

Wasalam. Barakallah.

p/s : Lain kali cuba tukar macam ni ke : "Awak, saya tahu awak tak tahu. Meh saya nak bagitahu" atau senang gini je "Awak, saya nak bagitahu sesuatu ni. Moh dengar " :p

No comments: